[WAR]` Zymeth
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:19, 20 Sty 2006 Temat postu: Jednostki - Ogólnie |
|
|
Teraz napiszę przy pomocy Grejda o wszystkich jednostkach wszystkich klanach po to byście mogli wybrać dobre strategie dla danych jednostek.
===============================================
KLAN SMOKA
1 Poziom Jednostek.
CHŁOP
Opis: Chłop jak chłop.Ogólnie słuzy do zbierania ryżu oraz wody. Może tesh oswajać Konie oraz naprawiać/budować budynki.
Atak: Niezbyt mocny sam jeden ale kiedy atakuje się nimi grupą ich siła jest o wiele większa.
Obrona: Najsłabszą obronę mają akurat oni.Nie wytrzymują zbyt długiej serii ciosów.
Plusy (+) - Gdy wrogowie atakują a nie mamy wojska w osadzie mozna nich wysłać by obraniali tej osady dopóki nie wrócą wojska.
Minusy (-) - Zbyt mała ilość energi oraz obrony.
Narzędzia Walki:
Brak
Techniki:
Brak
WŁÓCZNIK
Opis: Jest to dobra jednostka Zwiadowcza i obronna.
Atak: Jest niezły,a zwłaszcza gdy da się 1 Yang na ulepszenie ataku włócznika oraz danie mu umiejętności "Wirująca Włócznia".
Obrona:Niezła tak samo jak i Atak,wytrzymuje dłuższą serię ciosów.
+ - Dobry Atak,Dobra obrona, Dobra szybkość i niezawodność.
- - Niezbyt dobry na budynki.
Narzedzia Walki:
Oszałamiające Uderzenie - Może na pewien czas Ogłuszyć Wroga.
Wirująca Włócznia - Zadaje Duze Obrażenia jednostkom Dookoła Włócznika.
ŁUCZNIK
Opis: Jest to jednostka dystansowa. Dobrze sobie radzi z Wrogami na dystans.
Atak: Jeżeli chodzi atak dystansowy na ludzi to jest dość dobry.Kłopoty zaczynają się gdy walczy wręcz.
Obrona: Słaba, zostaje zniszczony po paru atakach wręcz.
+ - Może mieć zapalające się strzały co daje dość dużą przewagę jeżeli chodzi o niszczenie budynków,dobra szybkość.
- - Bez zapalających się strzał łucznik jest niczym dla budynków.
CHEMIK
Opis: Jest to jednostka Dystansowa z dość dużą liczbą ataku.
Atak: I na ludzi i na budynki jego race dobrze pasują.Gorzej jest gdy walczy wręcz.
Obrona: Niezbyt dobra, często ginie z powodu słabej obrony.
+ - Jest dobry na ludzi jak i na budynki.
- - Niezbyt dobra prędkość i obrona
GEJSZA
Opis: Jest to jednostka Lecząca.
Atak: Słaby.Wogóle nie została stworzona do walki.
Obrona: Bardzo słaba, Najlepiej ustwiać ją za wojownikami by nie weszła do walki.
+ - Leczy
- - Zbyt dużo traci wytrzymałości po leczeniu ( użyj Sztuka Masażu w łaźni by używała mniej) , słaba obrona i atak.
2 Poziom Jednostek.
WOJOWNIK SMOKA
Opis: Jest to jednostka która bardzo dobrze walczy wręcz i trochę słabiej atakuje z dystansu.
Atak: Gdy walczy wręcz jest bardzo silny,Gdy na dystans trochę słabiej ale za to zapala budynki.
Obrona: Dobra,Wytrzymuje długą serię ciosów.
+ - Dobry Atak,Dobra Prędkość, Dobra obrona i może zapalać budynki na odległość choć jest głównie stworzony do walki wręcz.
- - Niezbyt szybko atakują wręcz i na dystans.
KANONIER BECZKI PROCHU
Opis: Jest to ślamazarna ciężka altyrelia ( xD ) która bardzo słabo walczy wręcz.
Atak: Bardzo Dobry na budynki i dobra na jednostki wroga.
Obrona: Słaba,Nie wytrzymuje dużej serii ciosów.
+ - Dobry atak oraz umiejętności.
- - SZYBKOŚĆ! Zanim dojdzie do pola bitwy połowa twoich ludzi może zginąć.
WOJOWNIK KABUKI
Opis: Jest to jednostka walcząca wręcz i na dystans.
Atak: Ma średni atak dystansowy i atak wręcz.
Obrona: Słaba/Średnia, wytrzymuje średnią ilość ciosów.
+ - Dobra szybkość
- - Słaba obrona daje do myślenie że nie jest nalepszą jednostką.
3 Poziom Jednostki
SAMURAJ
Opis: Jest to jednoska walczaca na dystans i wręcz.
Atak: Wspaniały jeśli chodzi o walkę wręcz.Na dystansie radzi trochę gorzej.
Obrona: Wspaniała, wytrzymuje długa serię ciosów. Jest odporny na ciosy dystansowe po użyciu techniki "Skóra Smoka" (chyba tak się to nazywało,można to mieć w fabryce ogni sztucznych, jakoś tak xD)
+ - Wyśmienity Atak,Średnia prędkość i dobre techniki.
- - Traci szybko wytrzymałośc przy bieganiu.
===============================================
KLAN WĘŻA
1 Poziom Jednostek.
CHŁOP
Opis: Chłop jak chłop.Ogólnie słuzy do zbierania ryżu oraz wody. Może tesh oswajać Konie oraz naprawiać/budować budynki.
Atak: Niezbyt mocny sam jeden ale kiedy atakuje się nimi grupą ich siła jest o wiele większa.
Obrona: Najsłabszą obronę mają akurat oni.Nie wytrzymują zbyt długiej serii ciosów.
+ - Gdy wrogowie atakują a nie mamy wojska w osadzie mozna nich wysłać by obraniali tej osady dopóki nie wrócą wojska.
- - Zbyt mała ilość energi oraz obrony.
SZERMIERZ
Opis: Jest to jednostka Która walczy wręcz.
Atak: Średni,zadaje średnie obrażenia jednostkom wroga lecz z budynkami radzi sobie o wiele gorzej.
Obrona: Średnia,Może przytrzymać z 4 silne ataki.
+ - Szermierz jest szybki i ma dużo wytrzymałosci, jest dobrym zwiadowcą.
- - Zbyt często umiera w poważnych bitwach.
KUSZNIK
Opis: Jednostka dystansowa, o dość małym polu rażenia (odległość)
Atak: Nie jest zły na jednostki wroga a na budynki bardzo słabe.
Obrona: Słaba,nie wytrzymuje długich serii ciosów.
+ - Dość silne ataki na jednostki wroga,dobry na wieże
- - Małe pole rażenia. (wieża to częściowo naprawia.)
MUSZKIETER
Opis: Jednostka Dystansowa o dalekim polu rażenia. (Jak dasz lunetę snajperską dla nich to będą mieli jeszcze dalszy)
Atak: Bardzo Dobry na jednostki wroga,z budynkami radzi sobie trochę gorzej.
Obrona: Jak wysoki atak i celność to obrona musi być słaba nie?No i macie racje.Muszkieterzy nie wytrzymują zbyt długiej serii obrażeń i fatalnie radza w walce wręcz.
+ - Duże pole Rażenia,Duża siła ognia,dobry na wieże.
- - Słaba obrona, Fatalnie radzi sobie w walcę wręcz.
GEJSZA Z WACHLARZEM
Opis: Jest to jednostka Lecząca.
Atak: Słaby.Wogóle nie została stworzona do walki.
Obrona: Bardzo słaba, Najlepiej ustwiać ją za wojownikami by nie weszła do walki.
+ - Leczy,Jej wachlarz brzytew bardzo pomaga ludziom z jej klanu.
- - Zbyt dużo traci wytrzymałości po leczeniu , słaba obrona i atak.
2 Poziom Jednostek
WŁÓCZĘGA
Opis:Jednostka atakująca na dystans świetnie radząca sobie z budynkami. Jednostkom zadaje o wiele mniej.słabo walczy w ręcz
Atak: pochodnie\z łatwością podpala budynki
Obroba: trzeba przyznać że włuczenga ma dużo życia i wytrzymuje kilka silnych ciosów
+ - Ma dużo życia,podpala budynki,szybko się porusza
- - nie przydatny na wieże oraz obrone,słaby atak na jednostki
BANDYTA
Opis: Niezły wojownik do walki w ręcz szybko zabija pojedyńcze cele wyposażony jest w kusze może również zatruwać jednostki (wymagane ulepszenie zatruta broń)
Atak: średni/jednostka zadaje wiele ciosów bardzo szybko ale są słabe Zatruwa jednostki
Obrona:średnia/łatfo go zabić jednostkami które atakują z dystansu
+ - zatruwa,szybki atak i szybko się porusza,może mieć technikę "Niewidzialność"
- - nie ma dobrego pancerza,małe pole widzenia
KANONIER
Opis:Jednostka atakująca na dystans silny atak kulą,skuteczny na budynki atak w ręcz bardzo słaby.Łatwy cel dla wrogów skuteczny na wieże
Atak:ciężka kula skuteczna na budynki w walce wręcz nie ma szans
Obrona:Słaba/warto go mieć z tyłu armi
+ - świetnie radzi sobie z budynkami
dobry na wieże
- - wolno się porusza długo łduje swój
strzał, słaby pancerz
3 Poziom Jednostek.
RONIN
Opis:Jednostka do walki w ręcz dobra na atak,może przyjąć dużą serie ataków,jego słaby punkt to uczeń liścia I łucznik
Atak:silny/może zadać dużą serie ciosów
Obrona: Dobra/wytrzyma kilka silnych ataków
+ - dużo życia,ma dobre
ulepszenie
- - szybko mu się traci wytrzymałość
słabe punkty
NEKROMANCER
Opis: Jest to jednostka walcząca wręcz która ożywia umarłych i przywołuje Wojowników Duchów.
Atak: Dobry,nawet jak go wyślemy na pole walki to on nie atakuje dopóki mu nie rozkażemy.Jak nic nie zrobimy to będzie stał...stał...i ożywiał trupy.
Obrona: Średnia,Wytrzymuje dłuszą serię ciosów.
+ - Ożywia umarłych i przywołuje Wojowników Duchów.
- - W walce tylko stoi,często umiera bo nic nie robi.
===============================================
KLAN WILKA
CHŁOP
Opis: Chłop jak chłop.Ogólnie słuzy do zbierania ryżu oraz wody. Może tesh oswajać Konie oraz naprawiać/budować budynki.
Atak: Niezbyt mocny sam jeden ale kiedy atakuje się nimi grupą ich siła jest o wiele większa,Atak mozna zwiększyć dajac ulepszenie "Klub walki"
Obrona: Najsłabszą obronę mają akurat oni.Nie wytrzymują zbyt długiej serii ciosów.
+ - Gdy wrogowie atakują a nie mamy wojska w osadzie mozna nich wysłać by obraniali tej osady dopóki nie wrócą wojska.
- - Zbyt mała ilość energi oraz obrony.
AWANTURNIK
Opis:Jednostka walcząca w ręcz, posługująca się 2 ostrymi kamieniami.
Atak:Słaby/średni-szybka seria ciosów, Dzieki umiejetności "Przeciw uderzenie Zen" zabija bohatera wrogiej jednostki za 1 razem.
Obrona:średnia chyba że mu się da ulepszenie UNIKANIE
+ - dobrze walczy szybko się porusza
- - nie wytrzymuje dużej seri ataków
MIOTACZ
Opis:Jednostka atakująca dystansowo Wykorzystuje kamień do ataku a badyl który trzyma służy aby było dłuższe ramie czyli większ siła wyrzutowa
Atak:średni/dobry na pierwsze jednostki
Obrona:słaba/lepiej trzymać go za jednostkami do walki w ręcz
+ - dobry na wieże
- - mału zasięk strzału,mało życia
===============================================
KLAN LOTOSU
<Jush nie długo! >
===============================================
BOHATEROWIE
BOHATEROWIE KLANU SMOKA
OTOMO
Opis: Jest to Bohater który walczy wręcz i wspomaga w walce.
Atak: Dobry,Zabija jednostkę wroga po paru ciosach.
Obrona: Dobra,Wytrzymuje długa serie ciosów.
+ - Wspomaga sprzymierzeńców w walce
- - Traci dużo wytrzymałości przy biegu.
KAZAN
Opis: Jest to Mnich który walczy na dystans i wręcz ogniem. Z łatwością podpala budynki.
Atak: Dobry na budynki, dobry na jednostki wroga
Obrona: Średnia,Mimo silnego ataku ma słabą obronę.
+ - Podpala budynki
- - OKROPNIE WOLNY
MISTRZ TAO
Opis: Jest to mistrz równowagi który walczy wręcz.
Atak: Dobry, podczas bitwy zwieksza się wykorzystując jego umiejętność którą ma.
Obrona: Dobra, Wytrzymuje dużą serię ciosów.
+ - Jego umiejetność,Szybkość, po jego Zwerbowaniu mozna wziąść 2 dodatkowych mnichów.
- - Dla mnie Brak.
GARRIN
Opis: Nie jest zbyt Zręczny na Ziemi więc przywołuje sobie konia i staje się bardzo dobry.
Atak: Dobry, słabszy na budynki, lepszy na koniu
Obrona: Średnia,Wytrzymuje dłuższą serię ciosów.
+ - Może przywołać konia
- - Słaby bez konia.
ARALH
Opis: Najlepszy łucznik klanu smoka,Może oświetlić dany obszar.
Atak: Dobry na ludzi, Średni na budynki.
Obrona: Dobra,wytrzymuje długa serię ciosów
+ - Wielkie pole Rażenia,Może oświetlić dany obszar,traci mało wytrzymałosci przy biegu.
- - Słaba podczas Ataku Wręcz.
Teraz dam Mnicha który raczej nie nalezy do grupy bohaterów ale można go Zwerbować w Stołbie.
MNICH
Opis: Jest to dobry wojownik który walczy wręcz.
Atak: Średni, ale zadaje dużą ilość ciosów.
Obrona: Średnia,Ginie po paru ciosach silnej Jednostki.
+ - Widzi Niewidzialnych,szybko atakuje,jego umiejętność.
- - Jego Umiejętność, podczas poważnych walk gdy jej używa dużo wrogów go atakuje,ginie czesto w powaznych bitwach.
<Reszta jush niedługo >
===============================================
Wszelkie prawa zastrzeżone.Żadnego kopiowania na swoje strony no chyba że z moja zgodą lub Grejda .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
AUTORSTWA ZYMETHA I GREJDA
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez [WAR]` Zymeth dnia Pon 9:42, 30 Sty 2006, w całości zmieniany 16 razy
|
|