 |
Welcome to [WAR] clan Site :) Forum klanu [WAR]
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AREK[DR]
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z POLSKI:)
|
Wysłany: Nie 12:54, 22 Sty 2006 Temat postu: JEDNOSTKI KLAN SMOKA (WSZYSTKO) |
|
|
Jednostki Klanu Smoka
Chłop: "Honor przynależy zarówno pokornym sługom jak i wielkim panom."
Poziom: brak
Koszt Ryżu: 0
Koszt Wody: 0
Walka wręcz: Kłute
Walka na dystans: brak
Słabość: wszystko
Siła: nic
Trening: samoczynne
Wrodzone umiejętności: Budowanie, Reperowanie, Trening, Zbieranie Surowców
O Postaci: Chłopi z Klanu Smoka pędzą monotonny żywot; w sflaczałych kapeluszach i szorstkich tunikach nieprzerwanie pracują, zbierajac zywność i gromadząc zapasy wody. Wiadomo jednak, że ich trud w takim samym stopniu decyduje o przetrwaniu klanu, jak błyszczące ostrza Samurajów. Zresztą każdy chłop może pewnego dnia zostać wojownikiem.
NARZĘDZIA WALKI:
brak
Gejsza: "Delikatny dotyk i kryształowy głos pobudza znacznie lepiej, niż wszystkie sztandary łopoczące przed bitwą pod niebem."
Poziom: Brak
Koszt Ryżu: 30
Koszt Wody: 30
Walka wręcz: Tępe
Walka na dystans: brak
Słabość: brak
Siła: Ogniste
Trening: Łaźnia
Wrodzona zdolność: Leczenie: Gejsza może poświęcić wytrzymałość żeby uleczyć inną jednostkę lub samą siebie.
O Postaci: Gejsze z Klanu Smoka mają niewiele wspólnego z kurtyzanami. Obdarzone są wielkim talentem muzycznym i pełne wdzięku tancerki, opowiadają z zaangażowaniem historie z przeszłości, utrzymały - mimo toczących się krwawych wojen - szlachetne sztuki Klanu Smoka przy życiu, przypominając wojownikom ideały, o które kiedyś walczono.
Gejsze nie są bojaźliwe i nie lękają się bitwy. W chwilach zagrożenia potrafiły nawet dotrzymywać pola walczącym mężczyznom, używając swojej wiedzy o ludziach i starożytnych sztukach medycznych do uzdrawiania nawet najciężej rannych wojowników Klanu Smoka. W ich naturze leży łagodzenie bólu i cierpienia, nie zaś zadawanie ran, dlatego - choć zręczne i przebiegłe - nie potrafią przeciwstawić się zahartowanemu w bojach wrogowi. Na szczęście zwykle niewielu przeciwników pragnie je pokonać.
NARZĘDZIA WALKI:
POŚWIĘCENIE: Umiejętność skorzystania ze starożytnej magii pozwala Gejszy wyprowadzić z ciała własną duszę i przekazać ją znajdujacemu się najbliżej sprzymierzeńcowi, aby uratować mu życie lub w pełni go uzdrowić. Tylko medytacja w Świątyni Smoka daje Gejszy wiedzę i odwagę, które umożliwiają podjęcie takiej próby. Żadna Gejsza nie przeżyła przekazania duszy.
TARCZA OGNIA: Poznając sekrety Fabryki Ogni Sztucznych, Gejsza może zrealizować jedno ze swoich skrytych marzeń i uzyskać płomienny obłok przemieszczający się wzdłuż jej ciała, który pali wszystkich wrogów planujących zadać jej cios.
Włócznik: "Jestem bronią. Naginata jest jedynie moim sprzymierzeńcem."
Poziom: 1
Koszt Ryżu: 30
Koszt Wody: 30
Walka wręcz: Kłute
Walka na dystans: brak
Słabość: Magiczne
Siła: Ogniste
Trening: Dojo
Wrodzona zdolność: Ze względu na długość ich włóczni, Włócznicy są niewrażliwi na efekt wysokości w walce kiedy atakują przeciwników walczących wręcz.
O Postaci: Chłopi z Klanu Smoka, którzy wykazują uzdolnienia w walce wręcz, rozpoczynają swój trening ze skromną włócznią. W Dojo uczą się od mistrza podstaw sztuki wojennej : wytrzymałości, szybkości i równowagi. Przeciwnicy skupieni są tylko na obronie przed włócznią przez co często są zaskakiwani celnymi i bolesnymi ciosami, które zadaje nogami i rękami dobrze wyćwiczony Włócznik.
Włócznia nie jest najszybszą bronią, ale jej duży zasięg przydaje się w sytuacjach, kiedy trzeba trafić wrogów znajdujących się wyżej. Włócznik nie należy do wysoko wykwalifikowanych wojowników, jednak jego trening jest prosty i daje podstawę do rozwijania bardziej zaawansowanych technik walki Smoka.
NARZĘDZIA WALKI:
OSZAŁAMIAJĄCE UDERZENIE: Włócznik, który spędził trochę czasu na medytacjach w Świątyni, może się nauczyć uderzać z taką dużą szybkością i siłą, że czyni z przeciwnika bezradny i łatwy cel do pokanania.
WIRUJĄCA WŁÓCZNIA: Gdy w Fabryce Ogni Sztucznych połączono czarny proch z włócznią, dało to w efekcie wirujące i siejące postrach narzędzie walki, które zasypuje znajdujących się najbliżej wrogów wodospadem piekących iskier.
Łucznik: "Gdy królik zostanie dostrzeżony przez sokoła, jego życie jest już zakończone.Gdy leci wysłana przeze mnie strzała, wróg już czuje jej grot w swoim sercu."
Poziom: 1
Koszt Ryżu: 30
Koszt Wody: 30
Walka wręcz: Tępe
Walka na dystans: Kłute
Słabość: brak
Siła: Ogniste
Trening: Strzelnica
Wrodzona zdolność: Śmiertelny spokój: Jeśli Łucznik ma pełną wytrzymałość, jego pierwszy strzał zadaje podwójne obrażenia, wysączając cząstke jego wytrzymałości.
O Postaci: Trenowani na łuczników członkowie Klanu Smoka - zwykle są to chłopi wykazujący zdolności łowieckie - muszą się cechować licznymi talentami, z których najważniejszym jest niezwykle przenikliwy wzrok. Dalecy od słabości lub tchórzostwa, Łucznicy muszą uzyskać wielką moc w rękach, aby móc napinać olbrzymie łuki, a także wyćwiczyć siłę woli, która pozwoli im stać niezwruszenie podczas odpierania ataków wroga. Tak długi, dopóki łucznicy zachowują spokój i opanowanie, ich strzały skutecznie będą uderzać przeciwnkiów z nieziemską celnością.
Jednak ta śmiercionośna biegłość ma swoją cenę - Łucznik Klanu Smoka nigdy nie opuszcza pola walki i nie porzuca broni, a jego łuk nie sprawdza się jako pałka czy kij. Łucznicy nie noszą też zbroi, która utrudniałaby dokładne celowanie i uniemożliwiała im wyczuwanie zmiany kierunku wiatru. Samotny łucznik na polu bitwy może się więc znaleźć w trudnej sytuacji.
NARZĘDZIA WALKI:
STRZAŁY ZEN: W Świątyni Łucznik może uzyskać moc zespolenia ze swoją bronią, co pozwala mu zobaczyć na moment teren, na który spadną wysłane przez niego strzały. Musi jednak pozostawać wówczas bezruchu i skupiać się na celowaniu.
STRZAŁY OGNIA: Fabryka Ogni Sztucznych produkuje płonące strzały, które szybko zamieniają każdy budynek w stertę popiołu. Strzały te czynią jednak więcej blasku, niż pogromu w szeregach wrogów.
Chemik: "Niech wrogowie giną w oparach siarki i dymu - świat podziemny nie będzie dla nich zaskoczeniem."
Poziom: 1
Koszt Ryżu: 30
Koszt Wody: 30
Walka wręcz: Tępe
Walka na dystans: Wybuchowe
Słabość: Tępe
Siła: Ogniste
Trening: Chata Alchemika
Wrodzona zdolność: Zioła lecznicze: Naturalna zdolność regeneracji sojuszników jest zwiększona gdy znajdują się oni w zasięgu Chemika.
O Postaci: Niektórzy chłopi - mimo sprawnego umysłu i przenikliwego wzroku - po prostu nie mają zacięcia do tradycyjnych metod walki. właśnie oni zostają zwykle chemikami, ucząc się, w jaki sposób zamienić niepozorne dzieła natury - zioła i minerały - w uzdrawiające substancje lub piękne ognie sztuczne. Wbrew pozorom ich talenty są niezwykłe cenne w walce, o czym świadczą zarówno przerażające rakiety rażące ogniem wrogów, jak i leki uzdrawiające znajdujacych się najbliżej sprzymierzeńców.
Chemicy to ekscentryczni miłośnicy zabaw pirotechnicznych, a nie silni wojownicy, dlatego nie mają zbyt dużych szans w bezpośrednim starciu z wrogiem. Jak dotad ich niezwykła broń przyprawiający o zawrót głowy zapał do przeprowadzania eksplozji odebrały zimną krew niejednemu zahartowanemu w bojach Roninowi, odwracając tym samym wynik bitwy.
NARZĘDZIA WALKI:
SMOCZE ZARODNIKI: Chemicy medytujący w Świątyni swojego klanu poznają sekretne właściwości pewnych ziół. Wyprodukowany przez nich proszek nasenny obniża zdolności obronne przeciwnika i usypia go, pozwalając trwać w tym błogim stanie tylko do otrzymania budzącego ciosu.
RACE: Chemik może samodzielnie wyprodukować w swoim laboratorium race, ale mając dostęp do Fabryki Ogni Sztucznych, staje się szalejącym dzieckiem w krainie płonących zabawek.
Wojownik Smoka: "Smok jest we mnie - jego zęby, pazury i kości. Nie boisz się obudzić Smoka?"
Poziom: 2
Koszt Ryżu: 30
Koszt Wody: 30
Walka wręcz: Cięte
Walka na dystans: Magiczne
Słabość: brak
Siła: Ogniste, Magiczne
Trening: Dojo / Strzelnica
Wrodzona zdolność: Inspiracja: Sojusznicze jednostki w zasięgu Wojownika Smoka zadają więcej obrażeń. Dzieje się to tylko wtedy kiedy atakuje. Jednostki mogą być zainspirowane tylko przez jednego Wojownika Smoka.
O Postaci: Wojownik Smoka jest nosicielem ducha i mocy Smoka. Gardząc zbroją czy pancerzem, walczy bez strachu z odkrytą piersią, chroniony przez błyskawiczny refleks i srebrne naramienniki, które symbolizują jego dumę i honor. Miecz wojownika przecina powietrze i wrogów bez najmniejszej trudności - wszak jest wykonany z najczystszej hartowanej stali. Także wrogowie odczuwają obecność mocy Smoka i walczą bardziej gwałtownie, gdy wojownik wkracza do akcji.
Wojownik jest ucieleśnieniem niepohamowanego gniewu, którym miota za pośrednictwem swojego ostrza, uderzając wrogów z dużej odległości. Woli jednak bezpośrednie starcia, stając twarzą w twarz z przeciwnikiem. Taką ma już naturę.
NARZĘDZIA WALKI:
TARCZA CHI: Dzięki medytacjom w Światyni swojego patrona Wojownicy Smoka uczą się równoważyć gniew mocą wewnętrznego spokoju, w ten sposób uzyskując smoczą odporność na zranienia - oczywiście dopóty, dopóki mogą się skupić na myśleniu o pokoju i opierają się chęci podjęcia walki.
PŁONĄCY MIECZ: Mistrzowie z Fabryki Ogni Sztucznych mogą nasączyć miecz Wojownika Smoka mocą oszałamiających płomieni. W bitwie wewnętrzny ogień wojownika uczyni resztę.
Wojownik Kabuki: "Macie ochotę na zabawny pokaz, Szanowni Państwo? Pozwólcie więc, że pokaże wam waszą zgubę!"
Poziom: 2
Koszt Ryżu: 30
Koszt Wody: 30
Walka wręcz: Magiczne
Walka na dystans: Magiczne
Słabość: Tępe, Magiczne
Siła: Ogniste, Wybuchowe
Trening: Dojo / Chata Alchemika
Wrodzona zdolność: Komik: Wojownik Kabuki żongluje kulami energii, zabawiając Chłopów żeby zachęcić ich do szybszej i bardziej wydajnej pracy.
O Postaci: Klan Smoka zawsze pojmował walkę w kategoriach sztuki - namiętnej, pomysłowej i pięknej. Nikt nie rozumie tego lepiej, niż Wojownik Kabuki, którego zręczność w posługiwaniu się ostrzem i iluzją znalazły odzwierciedlenie w estetyce śmierci. Wojownik Kabuki jest mistrzem w uwodzeniu wrogów, co sprawia, że popełniają oni śmiertelne błędy. Walczy stalowym ostrzem w bezpośrednim starciu i na odległość, używając wówczas zabójczo skutecznego magicznego prochu. Żądza walki Wojownika Kabuki nigdy nie zmniejsza jego ochoty na życie, a kuglarskie sztuczki są zawsze źródłem wielkiej uciechy dla chłopstwa.
Kabuki jest sztuką zachowywania równowagi, natomiast Wojownik Kabuki to żołnierz balansujący na granicy życia i śmierci, szybki i zwinny, nie do końca rozważny, ale i nie całkiem szalony. Niewielu ma ochotę stanąć z nim w walce twarzą w twarz - strach przed upokorzeniem jest być może większy, niż lęk przed śmiercią.
NARZĘDZIA WALKI:
GWIEZDNY PYŁ: Podczas medytacji w Świątyni Wojownik Kabuki poznaje sekrety iluzji, a niezwykły pył oślepia wrogów używających broni balistycznej i uniemożliwia im dokładne celowanie.
ISKRZĄCY PROCH: Pierwotnie był wykorzystywany przez teatralnych magików do zabawiania publiczności, jenak na polu bitwy sprawdza się równie dobrze, powodując oszołomienie, utratę równowagi i oślepienie wrogów.
Kanonier Beczki Prochu: "Magowie? Ha! Magów jadam na śniadanie, a i to tylko na pobudzenie apetytu."
Poziom: 2
Koszt Ryżu: 30
Koszt Wody: 30
Walka wręcz: Tępe
Walka na dystans: Wybuchowe
Słabość: Cięte
Siła: Tępe, Ogniste
Trening: Chata Alchemika / Strzelnica
Wrodzona zdolność: Oczyszczająca sól: Kanonierzy Beczki Prochu rozrzucają sól żeby odgonić złe duchy przez co wszystkie jednostki wokół nich otrzymają tylko połowę obrażeń od następnego ataku którego otrzymają.
O Postaci: Taktycy Klanu Smoka lekceważą broń palną, uznając ją za pozbawioną ogłady, delikatności i zwinności - głupstwo wymyślone przez głupców. Jednak już dawno musieli docenić jej przydatność na polu bitwy. Rezultatem tej dwoistości są Kanonierzy Beczki Prochu - elitarni wojownicy, którzy znaczną część życia spędzili na treningach, ucząc się obsługi swojej niezwykłej broni, niewielkiego działa
miotającego beczki wypełnione prochem strzelniczym. Przez pozostałą część swojej ziemskiej egzystencji kanonierzy oddają się jedzeniu, które pozwala mężczyźnie o ogromnym cielsku wytrzymać wielką siłę odrzutu działa. Bardzo dobrzy kanonierzy są byłymi mistrzami sumo. Czasami można zobaczyć, jak posypują ziemię solą, aby odegnać złe duchy i zapewnić sobie bezpieczeństwo - nawyk wyniesiony z zapaśniczej maty.
Widok drużyny tłustych kolosów, która wkracza na pole bitwy, często powoduje wybuchy śmiechu głupszych wrogów. Kpiny kończą się jednak, kiedy wystrzały z dział zaczynają rozrywać budynki z taką samą łatwością, jak zmiatają z powierzchni ziemi
przerażonych ludzi.
NARZĘDZIA WALKI:
OTWARTY OGIEŃ: Działem trudno celować bardzo dokładnie, nawet jeśli w grę wchodzi niewielka odległość od wroga. Jednak dzięki medytacjom w Świątyni (i podwójemu ładunkowi prochu strzelniczego) kanonier uczy się strzelać daleko poza zasięg swojego wzroku, reagując na okrzyk o pomoc jednego ze sprzymierzeńców.
BECZKA SZARPNEL: Kanonierzy i Chemicy potrafią nieźle współpracować, a szaleni geniusze z Fabryki Ogni Sztucznych znajdują szczególny rodzaj rozkoszy w tworzeniu nowych zabawek, które służą rozrywaniu na strzępy ciał wrogów.
Samuraj: "Jestem honorem Smoka, niczym więcej. Ty zaś jesteś po prostu niczym!"
Poziom: 3
Koszt Ryżu: 30
Koszt Wody: 45
Walka wręcz: Cięte
Walka na dystans: Kłute
Słabość: Wybuchowe
Siła: Cięte
Training: Dojo /Strzelnica / Chata Alchemika
Innate Ability: Seppuku: Samuraj popełnia seppuku (samobójstwo) kiedy umiera, wypuszcza swoją duszę raniąc pobliskich wrogów.
O Postaci: Nie ma na polu bitwy większej potęgi niż Samuraj. Okrutni niczym tygrys i mądrzy jak Smoki, Samurajowie są doskonałymi taktykami, a także najlepszymi żołnierzami, którzy przekładają honor klanu nad wszystko. Okryci zbroją z lśniących stalowych płytek są mistrzami łuku i miecza, władając oboma rodzajami broni z mocą i subtelnością starożytnych mistrzów. Kilku Samurajów potrafi stawiać opór z mocą całej armii.
Muwi się że poza śmiercią Samurajowie nigdy nie poznają smaku przegranej. W obliczu przeważającej rzeszy wrogów Samuraj zawsze wybiera honorowe seppuku, niż błaganie o litość. Taka odwaga wyzwala skrytą moc prawości, która pozwala siać zniszczenie w szeregach przeciwnika, podczas gdy Samuraj wkracza spokojny i dumny w zaświaty.
NARZĘDZIA WALKI:
OSTRZE YANG: W Świątyni Smoka ostrze Samuraja zostaje pobłogosławione mocą dokonywania heroicznych czynów, które dodają chwały i mistycznej mocy klanowi przy każdym uderzeniu lub cięciu.
SKÓRA SMOKA: Mistrzowie Fabryki Ogni Sztucznych potrafią tak przekształcić zbroję Samuraja, że gdy skupi on swoją moc mistyczną, pancerz uczyni go odpornym na wszytskie pociski z broni balistycznej dalekiego zasięgu. Przemiana zbroi w Skórę Smoka odbiera Samurajowi jednak nieco wytrzymałości.
Mistrzowie Zen Klanu Smoka
Arah: "Moje myśli płyną, moje strzały lecą… jedno i to samo."
Poziom: Mistrz Zen
Koszt Ryżu: 250
Koszt Wody: 100
Punkty Yang: 2
Walka wręcz: Cięte
Walka dystansowa: Kłute
Słabość: Tępe,Ogniste
Siła: Kłute, Wybuchowe
Trening: Stołb
Wrodzona zdolność: Śmiertelna celność: Jej strzały są wystrzeliwywane z większą prędkością niż normalne strzały, przez co mają większe szanse trafiania i zadania większych opbrażeń.
O postaci: Arah jest łuczniczką pozbawioną spojrzenia, ale jej zdolności przyćmiewają nawet osiągnięcia dawnych mistrzów Klanu Smoka. Wysyłane przez nią strzały lecą tak szybko, dokładnie i z taką siłą, że wzbudzają lęk w sercach wrogów, przebijając najgrubsze pancerze jak potężna włócznia.
Nie wiadomo, skąd Arah rozpoczęła swoją wędrówkę po tych ziemiach ani gdzie spotkała przebywającego na wygnaniu Kenjiego. W ich wspólnej przeszłości powstała silna więź - dług krwi lub sprawa honoru - która sprawiła, że Arah podąża za Kenjim w jego drodze do domu. Wysoka, smukła kobieta, zawsze chłodna i z dystansem, teraz walczy za Smoka całym sercem i duszą.
NARZĘDZIA WALKI:
STRZAŁY ZEN: Dawno temu Arah stała się jednością ze swoją bronią, zdobyła moc, o którą modlą się wszyscy łucznicy Smoka. Jeśli chce, może sprawić, że strzały staną się przedłużeniem jej myśli, dzięki czemu trafią dokładnie w najbardziej ukryty cel.
Garrin: "Błoto, posoka, rżące konie... Do boju!"
Poziom: Mistrz Zen
Koszt Ryżu: 500
Koszt Wody: 250
Punkty Yang: 2
Walka wręcz: Kłute
Walka dystansowa: brak
Słabość: Wybuchowe, Magiczne, Ogniste
Siła: Cięte
Trening: Stołb
Wrodzona zdolność: Obrona: Garrin jest niewrażliwy na przewagę wysokości innych jednostek walczących wręcz.
O postaci: Garrin całe życie zajmował się końmi - z chłopa pracującego w stajni stał się generałem kawalerii, zdobywając niezrównane umiejętności, świetną taktykę oraz serca ludzi, którzy służą w jego oddziałach i wspominają z pokorą wyczyny dowódcy na polach bitwew. Nawet gdy został już generałem i strategiem, ciągle ruszał do boju wraz z żołnierzami, uzbrojony w lancę i nieugiętą determinację. Garrin uwielbia atakować przeważające siły wroga, a jego zręczność i nieustępliwość pozwalają pozwalają mu równać się z najzdolniejszymi wojownikami.
NARZĘDZIA WALKI:
WEZWANIE KONIA: Lata, które Garrin spędził w stajniach i w siodle, dały mu umiejętność wzywania dzikich koni do siebie. Kiedy korzysta z tej umiejętności, znajdujący się najbliżej dziki koń przybiega na jego zawołanie.
Kazan: "Znany jako gruby, podsycający ogień i niebezpieczny."
Poziom: Mistrz Zen
Koszt Ryżu: 400
Koszt Wody: 150
Punkty Yang : 1
Walka wręcz: Tępe
Walka dystansowa: Ogniste
Słabość: Kłute, Tępe, Magiczne
Siła: Ogniste, Wybuchowe
Trening: Stołb
Wrodzona zdolność: Powiernik ognia: Dodatkowa obrona przeciwko obrażeniom ognistym i wybuchowym obrażeniom.
O postaci: Jeden z czterech Braci Żywiołów klanu Węża, mnich walczącego zakonu (obecnie rozproszonego po świecie). Kazan jest Bratem Ognia, ale przebywa wxiąż z ludźmi, wędrując po kraju, popijając zdrowo i rozniecając tu i ówdzie ogień. W burzliwych czasach przyłącza się często do wędrownych trup cyrkowych, gdzie jego ogromne rozmiary i gwałtowne usposobienie mniej rzuca sie w oczy wrogom.
Bo Kazana rzeczywiście trudno jest przeoczyć - to niezwykle wyrośnięty mężczyzna, straszliwie spasiony i wciąż popijający mocne piwo, które nosi ze sobą w tykwie rozmiarów ogromnej dyni. W czasie walki tykwa jest zazwyczaj jedyną jego bronią, którą wywija z taką siłą, że sieje wokół śmierć i spustoszenie. Ogień jest przyjacielem Kazana i składnikiem jego ciała, a eksplozje i pożary nie czynią mu żadnej szkody, dlatego tak trudno zranić twardą skórę tego ogromnego mnicha.
NARZĘDZIA WALKI:
PŁOMIENNE TCHNIENIE: Wyborny napój Kazana jest w równym stopniu łatwopalny co wyskokowy - jeżeli mnich zostanie sprowokowany, plując wokół ognistym piwem postara się podpalić wszystko i wszystkich.
Otomo: "Walcz nie dla mnie, ale w imię swojego honoru. Powinieneś tak skończyć, aby inni zapamiętali ten dzień jako moment twojej chwały."
Poziom: Mistrz Zen
Koszt Ryżu: 300
Koszt Wody: 100
Punkt Yang : 1
Walka wręcz: Cięte
Walka na dystans: brak
Słabość: Wybuchowe, Ogniste
Siła: Cięte, Tępe, Magiczne
Trening: Stołb
Wrodzona zdolność: Przywódca: Gdy Otomo walczy pobliscy sojusznicy powoli odzyskują wytrzymałość.
O Postaci: Kiedy zmarł ostatni potomek rodu Tarranta, a obowiązek utrzymywania porządku i bezpieczeństwa należących do ziem spadł na głównych ministrów, najbardziej ukochanym przez ludzi okazał się Otomo. Podczas gdy Shinja stosował terror, Otomo zjednywał lojalność i wzbudzał odwagę poddanych dzięki sprawiedliwemu, mądremu i honorowemu zachowaniu.
Wrogowie drwią z niego, twierdząc, że jest słaby i delikatny, ale każdy, kto miał okazję stanąć z nim twarzą w twarz na polu bitwy, poznał jego siłe i imponującą postawę. Wygląda na to, że Otomo czerpie moc z siły wrgoów, mówi się nawet, że zostało w nim coś z dawnej potęgi Smoka.
NARZĘDZIA WALKI:
WOJENNY OKRZYK: Wchwili zagrożenia Otomo może wezwać swoich wojowników pełnym siły okrzykiem, który sprawia że zadają oni ciosy z podwójną mocą i energią.
Tao: "Zapewne pomyliłeś część z całością."
Poziom: Mistrz Zen
Koszt Ryżu: 150
Koszt Wody: 400
Punkty Yang : 1
Walka wręcz: Tępe
Walka na dystans: brak
Słabość: brak
Siła: brak
Trening: Stołb
Wrodzona zdolność: brak
O Postaci: Tego tajemniczego najemnika zauważono podczas jego co najmniej czterdziestoletniej wędrówki po kraju. Podróżuje sam, rzadko jeździ konno, niesie tylko długi kij i sakwę z ryżem, sypia w stodołach lub pod gwiazdami. jest wysoki i smukły, małomówny, nigdy nie sprawia kłopotów. Ci, którzy byli na tyle głupi lub zdesperowani aby mu się naprzykrzać, poznali, że jest równie szybki i w ataku, i w obronie.
Zwykle nie bierze udziału w trwających długo wojnach, a może współpracować zarówno z Klanem Węża, jak i z Klanem Smoka. Nie przysięgał służyć ani Yin, ani Yang - zapewnia równowagę między tymi siłami. Jest bardziej tajemniczy, niż ninja czy mnisi, ale musiał przejść niektóre ich treningi.
NARZĘDZIA WALKI:
ODWRÓCENIE FORTUNY: Tao jest uosobieniem harmonii i równowagi. Jeśli ktoś uczyni krzywdę innemu istnieniu, odczuje jej część na własnej skórze, gdyż Tao stoi w centrum całej przemocy i całego przeznaczenia.
Mnich
Poziom: Najemnik
Koszt Ryżu: 50
Koszt Wody: 50
Punkty Yang: 1
Walka wręcz: Tępe
Walka na dystans: brak
Słabość: brak
Siła: Ogniste
Trening: Stołb
Wrodzona zdolność: Wykrycie Ninja: Mnisi wyczują pobliskiego niewidzialnego Ninje i zaatakują go.
O postaci: Ci tajemniczy mężczyźni i kobiety żyli na tych ziemiach jescze długo przed rozdzieleniem kontynentu, studiując sekrety wiary i trenując, aby osiągnąć fizyczną doskonałość. Ucieleśniają energię Yang, stali w cichej opozycji wojowników ninja, z którymi są zresztą w stanie niekończącej się wojny. Nie interesują ich aktualne rozgrywki polityczne, ale podadzą pomocną dłoń, jeśli tylko poczują, że walka jest prowadzona w imię Yang. Walczą nieuzbrojeni, chronieni doskonałą zręcznościa oraz perfekcyjnym opanowaniem sekretnych technik obrony i ataku gołymi rękami.
Dołączą się zarówno do Klanu Smoka lub Klanu Wilka ze względu na ich rozmiesczenie w kierunku Yang.
NARZĘDZIA WALKI:
TRANS ZEN: Mnisi znają swoje ciała w stopniu niemal doskonałym, jeśli zostaną zranieni, mogą wprowadzić się w specjalny trans, który pozwoli im nabrać sił i szybko odzyskać zdrowie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Otomo
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: barty
|
Wysłany: Pią 22:48, 12 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
z jakiej stronki to zkopiowałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 20:10, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Ten tekst pochodzi z mojej starej strony[tzn . mjrDrake'a | braclan.prv.pl] lecz już ona nie istnieje.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OOttOOmmOO
Gość
|
Wysłany: Nie 5:21, 21 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
ja otomo mam małe pytanie co do klanu smoka jak można np jednocześnie uzyć ostrza yang
ps nie chciało mi sie logować!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AREK[DR]
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z POLSKI:)
|
Wysłany: Nie 9:35, 21 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: |
Ten tekst pochodzi z mojej starej strony[tzn . mjrDrake'a | braclan.prv.pl] lecz już ona nie istnieje. |
nom, bo kiedys byłem w BRA:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Otomo
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: barty
|
Wysłany: Pon 22:48, 22 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
ale jesteś w [DR]
ps wiem że nadal jest klan bra tylko na [DR]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AREK[DR]
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z POLSKI:)
|
Wysłany: Pią 18:58, 26 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Otomo napisał: |
ale jesteś w [DR]
ps wiem że nadal jest klan bra tylko na [DR] |
NIE
I pozwól, że to sprostuje, BRA już niema,a to co mamy przy nickach(BRA) tzn. BATTLE REALSM ARENA - liga w BR:P
DR to cześciowo byłe BRA bo wiekszosc jest z BRA, ale teraz jest [DR]. A BRA niema, Drake załozył własny, inny klan EWD..dalej niechce mi sie historii BRA pisac:P
PS. dałem ten poradnik jak jeszcze byłem w BRA, a pozniej zmieniłem w profilu nick na [DR]..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Otomo.
Gość
|
Wysłany: Sob 16:57, 17 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Co do tematu... ah przetestowałeś wszystko co jest związane z Klanem Smoka?Bo jesteś nim bardzo dobry
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AREK[DR]
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z POLSKI:)
|
Wysłany: Nie 19:34, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Otomo. napisał: |
Co do tematu... ah przetestowałeś wszystko co jest związane z Klanem Smoka? |
Praktycznie wszystko, tak mi sie przynajmniej wydaje...
A to, że nieraz gram innymi tzn. ze ucze sie grac i innymi klanami..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|